Jak kupować?

Szanowny Kliencie,

Staramy się, aby proces zakupowy był dla Ciebie jak najbardziej przyjazny i intuicyjny. Poniżej możesz zapoznać się z czterema standardowymi krokami, przez które należy przejść, aby dokonać zakupów w naszym butiku:

KOSZYK:

  1. Produkty do koszyka możesz dodać będąc na stronie produktu, gdzie również zapoznasz się ze szczegółowymi informacjami na jego temat (zdjęcia, rozmiary, wykorzystane tkaniny, itp.)
  2. Interesujący Cię produkt możesz dodać go do przechowalni, z której będziesz mógł przenosić produkty do koszyka. W tym celu powinieneś być jednak zalogowany. 
  3. Po podjęciu decyzji, możesz dodać produkt do koszyka. Do koszyka możesz dodać tylko produkty aktualnie dostępne w butiku.
  4. Po dodaniu produktu do koszyka w prawym górnym rogu ekranu rozwija się podgląd koszyka, w którym możesz zobaczyć ostatnio dodane do koszyka produkty.
  5. Wskazanie myszką na koszyk rozwinie jego podgląd, natomiast poprzez kliknięcie na koszyk przekierowany zostaniesz do pełnego widoku koszyka, w którym możesz podjąć interesujące Cię akcje: zmienić liczbę sztuk lub wykasować dodany do koszyka produkt. 

Tutaj również dokonasz wyboru odnośnie wygodnej dla Ciebie dostawy, a także będziesz miał możliwość wykorzystania posiadanego przez Ciebie bonu zniżkowego.

  1. Po dodaniu produktów do koszyka możesz kontynuować zakupy lub przejść do realizacji zamówienia.

TWOJE DANE:

  1. Realizując zamówienie przekierowany zostaniesz do strony umożliwiającej Ci wybór następujących kroków: zarejestrowanie się jako nowy użytkownik, złożenie zamówienia bez konieczności rejestrowania lub logowania się, logowanie się do sklepu internetowego jako istniejący już użytkownik.
  2. W kolejnym kroku podasz Twoje dane, dane adresowe, w razie konieczności inny adres wysyłki oraz będziesz miał możliwość wpisania dodatkowych informacji i uwag odnośnie zamówienia.

PODSUMOWANIE:

  1. Następny krok to podsumowanie Twojego zamówienia, gdzie możesz zweryfikować informacje odnośnie zamawianego produktu oraz wszystkie wpisane przez siebie dane.

POTWIERDZENIE:

  1. Potwierdzając zakup przekierowany zostaniesz do strony informującej Cię o dalszych krokach, które musisz podjąć, abyśmy mogli rozpocząć proces realizacji Twojego zamówienia.

 

Jeśli masz jakieś wątpliwości lub pytania – bardzo prosimy o kontakt telefoniczny: + 48 888 69 38 48 (zamówienia, dostępność towarów, odbiory osobiste) lub mailowy: sklep@yanowska.pl (reklamacje, uwagi i inne problemy).

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl